Ta strona używa pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Możecie Państwo dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w ustawieniach swojej przeglądarki. [x]

+48 695 370 701    +48 601 912 211

WT9 DYNAMIC - samolot

Cena: 119998.00

waga: 288.00 kg

  • Karbonowy kadłub,klapy,lotki ster wysokości i kierunku 8231.00€
  • Karbonowe klapy,lotki ster wysokości i kierunku 3737.00€
  • Końcówki skrzydeł z wingletami (obowiązkowo przy MTOW 600kg) 3835.00€
  • Końcówki skrzydeł z wingletami(wave) 3023.00€
  • Okna w przedziale bagażowym 2171.00€
  • System ratunkowy Magnum 501 Lightspeed (MTOW 472, 5 kg) 3920.00€
  • System ratunkowy Magnum 601 (MTOW 600 kg) 4837.00€
  • Instalacja systemu ratunkowego 1779.00€
  • Przygotowanie kadłuba do holowania wraz z uchwytem do lusterka wstecznego w ramie kabiny 1018.00€
  • Zaczep holowniczy i lusterko wsteczne 2271.00€
  • Przygotowanie kadłuba do TOW ze zwijarką liny wraz z uchwytem do lusterka wstecznego 2218.00€
  • TOW ze zwijarką liny wraz z montażem i lusterkiem wstecznym 8393.00€
  • Zbiorniki paliwa Standard + 25 l (po prawej stronie) 1698.00€
  • Zbiorniki paliwa Standard + 50 l 3395.00€
  • Aluminiowe zamykane korki paliwa(dopłata) 241.00€
  • Rotax 912iS Sport ze sprzęgłem przeciążeniowym, Airbox, zespół pomp Andair, wydech, termostaty O&W 8850.00€
  • Chłodnica wodna H.E. i rama silnika 912iS (obowiązkowa dla samolotu z chowanym podwozie) 1342.00€
  • Rotax 914 ze sprzęgłem przeciążeniowym,Airbox, zespół pomp Andair,wydech,chłodnica wodna H.E.termostaty O&W 20553.00€
  • Rama silnika Rotax 914 (obowiązkowa dla samolotu ze stałym podwoziem) 1032.00€
  • Dyfuzor powietrza chłodzącego na cylindrach (obowiązkowe dla TOW lub samolot z chowanym podwoziem) 623.00€
  • Woodcomp SR 3000/3N (SR 2000DN) - elektrycznie regulowane 3-łopatkowe,constantspeed, metalowe krawędzie natarcia 5329.00€
  • Woodcomp SR 3000/3NBN - elektrycznie regulowane 3-łopatkowe,constantspeed, metalowe krawędzie natarcia 5705.00€
  • DUC SWIRL-3-łopatowe śmigło nastawne na ziemi 2199.00€
  • Chowane podwozie z bardzo lekkim układem hydraulicznym (osłony mechanizmów) 20696.00€
  • Dodatkowe osłony chowanego podwozia głównego 1736.00€
  • Niestandartowy kolor chowanego pdwozia (standard w kolorze szarym) 310.00€
  • Owiewki kół do stałego podwozia 1923.00€
  • Montaż radia,anteny, PTT, gniazd słuchawek (bez wyposażenia i pomiarów) 1392.00€
  • Montaż intercomu (cena bez wyposażenia) 273.00€
  • Montaż transpondera + anteny (bez wyposażenia i pomiarów) 970.00€
  • Montaż enkodera lub modułu enkodera transpondera (cena bez wyposażenia) 273.00€
  • Montaż i ustawienie ELT, jednostki sterowania i anteny (cena bez wyposażenia) 668.00€
  • Montaż GPS (następny system,cena bez wyposażenia) 458.00€
  • Wycinanie otworów okrągłych urządzeń z osłoną (cena za 1 szt.) 121.00€
  • Montaż 1 szt. urządzenia analogowego (cena bez wyposażenia) 233.00€
  • Montaż Moduł SV-pokrętła lub AP-PANEL (cena bez wyposażenia) 345.00€
  • Montaż i ustawienie 1 jednostki Dynon SkyView + ADAHRS, EMS, przepływomierza paliwa, USB (cena bez wyposażenia) 2791.00€
  • Montaż 2 jednostki Dynon SkyView (cena bez wyposażenia) 828.00€
  • Montaż i ustawienie 1 jednostki Garmin G3X + GEA24, GSU25, GMU11, FT60 (cena bez wyposażenia) 3897.00€
  • Montaż 2 jednostki Garmin G3X (cena bez wyposażenia) 1078.00€
  • Montaż 2 sonda przepływu paliwa-potrzebna dla Rotax914 (cena bez sondy) 322.00€
  • Zestaw ciśnienia paliwa Rotax 912, wskazanie na Dynon SkyView lub Garmin G3X (wraz z instalacją) 529.00€
  • Zestaw ciśnienia paliwa Rotax 914, wskazanie na Dynon SkyView lub Garmin G3X (wraz z instalacją) 675.00€
  • Zestaw ciśnienia paliwa Rotax 912iS, wskazanie na Dynon SkyView lub Garmin G3X (wraz z instalacją) 675.00€
  • Montaż 2 antena GPS dla Dynon SkyView (cena bez wyposażenia) 213.00€
  • Montaż modułu antykolizyjnego, wskazanie na Dynon SkyView (cena bez wyposażenia) 872.00€
  • Montaż systemu antykolizyjnym z wyświetlaczem (cena bez wyposażenia) 684.00€
  • Regulacja głośności systemu antykolizyjnego 192.00€
  • Radio i transponder-Protokół testów i pomiarów (dla krajów wymagających przy rejestracji) 1281.00€
  • Antena radiowa AV-17 337.00€
  • Antena transpondera AV-22 143.00€
  • Antena transpondera CI-105 194.00€
  • Antena VOR CI-158C 442.00€
  • Montaż anteny dla VOR (cena bez anteny) 568.00€
  • Złącze audio (w tym montaż) 124.00€
  • Gniazdo 5 V-USB (w tym montaż) 184.00€
  • Gniazdo 12 V (w tym montaż) 138.00€
  • Akumulator LiFePo 20 Ah zamiast 17 Ah 275.00€
  • Przygotowanie kadłuba do autopilota 747.00€
  • Przygotowanie, montaż i ustawienie autopilota (cena bez wyposażenia) 1746.00€
  • Hydrauliczne wspomaganie do łatwego otwierania klap (ręczne) 567.00€
  • Elektryczny trymer i klapy (wskazanie na Dynon lub Garmin) 5161.00€
  • Wskaźnik LED trymera steru wysokości (w tym montaż) 268.00€
  • Quadrant dźwignia gazu (możliwa tylko w przypadku H36, trymeru i klap elektrycznych) 754.00€
  • Uchwyty drążka z drewna tekowego ( 2 szt. )                         293.00€
  • Uchwyt drążka z kontrolą trymerów G205 612.00€
  • Zestaw uchwytów 1-lewy z shakerem (ostrzeżenie przeciągnięcia),PTT/prawy bez shakera,PTT (możliwe tylko z N19) 1300.00€
  • Zestaw uchwytów 2-lewy Shaker + PTT + Trym + AP Odłącz/prawy bez shakera, PTT + Trym (możliwe tylko z N19) 1135.00€
  • Zestaw uchwytów 3-lewy i prawy bez shakera, PTT + Trym 943.00€
  • pakiet ADVANCED (hamulce i koła firmy Beringer w kolorze czarnym, regulowane pedały, tapicerka z torbami przy nogach, 2 szt. siedzeń podwyższających, dywaniki, uchwyty na słuchawki, kabina zamykana na kluczyk, wentylacja owiewki, plastikowe wyloty powietrza na ramie kabiny, wentylacja pod tablicą rozdzielczą, zewnętrzne gniazdo zasilania + kabel połączeniowy), 9270.00€
  • Aluminiowe wyloty powietrza naramie kabiny 86.00€
  • Zagłówki 2979.00€
  • Pasy bezpieczeństwa z centralnym zamykaniem 676.00€
  • Tapicerka z prawdziwej skóry NAPA z torbami obok nóg (możliwe z J01) 4466.00€
  • Tapicerka z mikro-włókna tkaniny DINAMICA z torbami obok nóg (możliwe z J01) 7376.00€
  • Tapicerka z prawdziwej skóry AMBASADOR z torbami obok nóg (możliwa z pakietem advancet) 8092.00€
  • Odchylane klapki w okienkach (lewy i prawy) 253.00€
  • Szyba kabiny w kolorze niebieskim (3mm) 760.00€
  • Szyba kabiny w kolorze brązowym (3mm) 760.00€
  • Zaczepy z przodu pod nogami dla - pilot/co-pilot 194.00€
  • Zaczepy na dnie przedziału bagażowego 194.00€
  • Kieszeń (rama z siatką)1 sztuka 99.00€
  • Siatka na pokrycie przedziału bagażowego 204.00€
  • laminowana osłona przedziału bagażowego („double floor”) – lewa i prawa 1490.00€
  • 2 lampy LED zintegrowane z dolną osłoną silnika (LAND/TAXI/STROBE) 1052.00€
  • Przygotowanie i montaż świateł pozycyjnych/Strobe w skrzydłach(cena bez wyposażenia) 1224.00€
  • Przygotowanie kadłuba i montaż światła Strobe(cena bez wyposażenia) 458.00€
  • Przygotowanie steru kierunku i montaż światła Strobe(cena bez wyposażenia) 908.00€
  • Lampa Strobe LED (Aveo MiniMax, czerwony lub biały, 1 sztuka) 445.00€
  • Lampy LED skrzydeł (Aveo Ultra DayLite, 1 zestaw) 879.00€
  • Lampy LED skrzydeł (AveoFlash PowerBurst DayLite, 1 zestaw) 567.00€
  • Aerodynamiczna taśma uszczelniająca do powierzchni sterujących (obowiązkowa dla MTOW 600 kg) 454.00€
  • Znaki rejestracyjne na skrzydła 357.00€
  • Znaki rejestracyjne na skrzydła i kadłub 523.00€
  • KOGER-roleta przeciwsłoneczna szara 0.00€
  • Malowanie wingltów 914.00€
  • Malowanie kołpaka śmigła 259.00€
  • Malowanie końcówek skrzydeł 690.00€
  • Malowanie końcówek skrzydeł, statecznika pionowego wraz ze sterem kierunku, kołpaka śmigła 1074.00€
  • Specjalne malowanie (kadłub w kolorze białym + 1 kolor) 5368.00€
  • Specjalne malowanie (kadłub w kolorze białym + 2 kolory) 5933.00€
  • Malowanie całego samolotu w jednym pastelowym kolorze 1358.00€
  • Malowanie całego samolotów w dwóch pastelowych kolorach 5825.00€
  • Farba metaliczna (możliwa tylko z L09, L10, L11 lub L12) 1433.00€
  • Malowanie farb NEXA 806.00€
  • Wodzidło do hangarowania 172.00€
  • Podstawki do podniesienia samolotu-3 szt. (kobyłki) 1298.00€
  • Pokrowiec kabiny model STANDARD (biały) 240.00€
  • Pokrowiec kabiny model ADVANCED (srebrny szary) 370.00€
  • Pokrowce na kadłub i skrzydła model STANDARD (biały) 1196.00€
  • BIG BLUE - pokrowiec na winglety 273.00€
  • Torby na bagaż pod nogi-2 sztuki ( z materiału ) 273.00€
  • Kompas (w tym instalacja) 468.00€
  • Prędkościomierz UL 80mm 0-300km-h (w tym instalacja) 678.00€
  • Wysokościomierz 4FGH10, 80 mm, 0-20.000 stóp, 3 wskaźniki (w tym instalacja) 1174.00€
  • UL Vario 80mm, 0-10 m/s (w tym montaż) 853.00€
  • Prędkościomierz 7FMS511, 57 mm 0-300km/h (w tym instalacja) 677.00€
  • Wysokościomierz 4FGH40, 57 mm, 0-20.000 stóp, 3 wskaźniki (w tym instalacja) 1174.00€
  • Vario 5StVM10, 57 mm, 0-10 m/s (w tym instalacja) 853.00€
  • Chyłomierz zakrętu 300.00€
  • Obrotomierz (w tym instalacja) 382.00€
  • Miernik ciśnienia oleju (w tym instalacja) 312.00€
  • Wskaźnik temperatury oleju (w tym instalacja) 312.00€
  • Wskaźnik temperatury głowicy (w tym instalacja) 312.00€
  • Wskaźnik poziomu paliwa 2 szt. (w tym instalacja) 448.00€
  • Ciśnienie paliwa Rotax 912, z oznaczeniem analogowym (w tym instalacja) 314.00€
  • Ciśnienie paliwa Rotax 912iS, 914 z oznaczeniem analogowym (w tym instalacja) 630.00€
  • Sondy EGT (2 sztuki)-(dla Rotax 914 jest obowiązkowe 2 + 2) 523.00€
  • Sondy EGT (2 sztuki)-(dla Rotax 914 jest obowiązkowe 2 + 2) 463.00€
  • Miernik ciśnienia w kolektorze Rotax 912 ULS lub 914 (w tym instalacja) 429.00€
  • System ostrzegania o przeciąganiu ACI (w tym instalacja i ustawienie) 632.00€
  • Licznik motogodzin FSZM (liczony od 60 km/h) (w tym instalacja) 647.00€
  • Licznik motogodzin Hobbs (liczony od początku pracy silnika) (w tym instalacja) 263.00€
  • Włącznik prędkościowy dla motogodzin Hobbs ( od 60 km/h) 223.00€

*Należy uwzględnić dodatkowe koszty awioniki np.: radio, transponder, glass cocpit, inne przyrządy pokładowe. Wg indywidualnej konfiguracji.
Powyższe ceny są cenami netto do których należy doliczyć podatek VAT
Powyższy cennik-konfigurator jest wyłącznie do celów poglądowych. Po aktualny cennik prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczy.
Cennik-konfigurator nie zawiera cen dodatkowej awioniki.

WT9 DYNAMIC "BASIC"(płatowiec podwójny sandwich z włokna szklanego wzmacnianego włóknem węglowym,malowany na biało,stałe podwozie, nastawne na ziemi śmigło WOODCOMP SR200, Rotax 912 ULS 100Hp, tłumik ze stali nierdzewnej, akumulator 17Ah, elektryczna pompa paliwa, termostaty wody i oleju, podgrzew gaźników, airbox carbon, materiałowa tapicerka, pasy bezpieczeństwa, piankowe gripy, kieszonki boczne, zbiorniki paliwa 2x37 L, zawór paliwa L-P-Off, biała szyba kabiny, przesówane okienka P+L, przygotowanie do instalacji systemu ratunkowego 600kg, hydrauliczne hamulce tarczowe, hamulec postojowy, podwojne sterowanie, carbonowe wloty układów chłodzenia silnika) 

Każdy samolot jest wykonywany na indywidualne zamówienie, zgodnie ze specyfikacją i własnymi preferencjami klienta.

WT9 Dynamic to owoc najwyższej inżynierskiej precyzji i pasji do lotnictwa. Został stworzony przez Polskiego inżyniera Tadeusza Walę z myślą o pilotach poszukujących uniwersalnego samolotu, który spełni każde ich oczekiwania. Ta maszyna o mistrzowskim wzornictwie i doskonałej wydajności zapewni Ci niezapomniane chwile w powietrzu. Przez 23 z 30 lat działalności firma Aerospool, produkująca samoloty WT9 Dynamic oraz jego większego, młodszego brata WT10 Advantic, który jest powiększoną o 2 dodatkowe miejsca wersją Dynamika dostarczyła ponad 1000 samolotów dla klientów na całym świecie.

Samolot jest zbudowany głównie z włókna szklanego i węglowego, dzięki czemu może ważyć maksymalnie 385 kg (w wersji WT9 600 NG FG/RG), a maksymalna masa startowa wynosi 600 kg. Samolot jest produkowany w wersji FG (stałe podwozie) głównie przeznaczona dla wersji z hakiem holowniczym lub w wersji RG (chowane podwozie) przeznaczonej dla osób, chcących podróżować daleko i szybko swoim Dynamikiem.

Panel przyrządów jest zawsze przygotowywany indywidualnie pod każdego klienta tak, aby czuć się w nim jak najlepiej. Nie ma znaczenia czy ograniczysz się podstawowej wersji przyrządów lub dasz się ponieść wodzy fantazji. Zamontujemy Tobie co sobie zażyczysz. 
Dla aeroklubów WT9 Dynamic jest idealnym samolotem do szkolenia i holowania szybowców. Jego niesamowite osiągi sprawiają, że holowanie za samolotem jeszcze nigdy nie szło tak prędko. Mocna konstrukcja i zastosowanie najnowocześniejszych materiałów gwarantują niezwykłą trwałość i bezpieczeństwo podczas każdego lotu.

Dla pilotów prywatnych WT9 Dynamic to prawdziwy raj wśród ultralightów. Ta maszyna z zaawansowanym, aerodynamicznym kształtem zapewni Ci niesamowite osiągi i doskonałe wrażenia z latania. Dzięki swojej lekkości, samolot ten charakteryzuje się wyjątkowo niskim zużyciem paliwa oraz dużą prędkością przelotową, co sprawia, że podróżowanie nim jest nie tylko ekscytujące i szybsze, ale także bardziej ekonomiczne.

Jeśli jesteś w trakcie poszukiwania swojego pierwszego samolotu lub chcesz wymienić swój aktualny na coś naprawdę wyjątkowego, WT9 Dynamic to idealny wybór. Duży zakres prędkości, niesamowita manewrowość i wyjątkowy komfort wnętrza sprawią, że pokochasz latanie na nowo.

Pozwól się zaskoczyć zaawansowanym bezpieczeństwem, przyjemnością użytkowania, innowacyjnym podejściem, wysoką jakością i inteligentnym designem. Zostań posiadaczem WT9 Dynamic już dziś i dołącz do elitarnej społeczności entuzjastów lotnictwa, którzy czerpią radość z wolności latania.

Specyfikacja Club FG GTi Speed RG GTi
Silnik 912 ULS, 912 iS 914 915 iS 912 ULS, 912 iS 914 915 iS
100, 100 115 hp 141 hp 100, 100, 115 hp 141hp
Podwozie stałe podwozie chowane podwozie
Śmigło Woodcomp, Duc, MT-V Woodcomp
KW-30
Woodcomp, Duc, MT-V Woodcomp
KW-30
Rozpiętość 8,900 m
Powierzchnia nośna 10,500 m2
Długość 6,460 m 6,720 m 6,460 m 6,720 m
Wysokość 1,900 m 2,000 m 1,900 m 2,000 m
Zbiorniki max. 126l
Maksymalna masa startowa 600 kg

Osiągi i Prędości (IAS)  
Prędkość nigdy nie przekraczalna VNE 275 km/h 336 km/h (370 km/h TAS) 275 km/h 336 km/h (370 km/h TAS)
Maksymalana prędkość w burzliwej atmosferze VRA 230 km/h 275 km/h 230 km/h 275 km/h
Prędkość manewrowa VA 180 km/h 180 km/h 180 km/h 180 km/h
Maksymalna prędkość na klapach VFE 140 km/h 160 km/h, Klapy 1 (15°) 140 km/h 160 km/h, Klapy 1 (15°)
140 km/h, Klapy 2 i 3 (24°, 35°) 140 km/h, Klapy 2 i 3 (24°, 35°)
Prędkość przeciągnięcia VS 85 km/h 85 km/h 85 km/h 85 km/h
Prędkość przeciągnięcia VS0 63 km 68 km/h 63 km/h 68 km/h
Prędkość wznoszenia: Klapy 1 (15°) 1200 ft/min 1760 ft/min 1250 ft/min 1960 ft/min
Rozbieg na 15m wys., trawa 390 m 228 m 390 m 228 m